Tuesday, November 20, 2012

Simply Paper Lantern


Assalamualaikum + hi Alls,

Sekarang ni paper lantern memang elemen yang paling 'in' untuk deco tak kira la pelamin ke, besday party ke, cukur jambul ke or ape2 event pun. Tau tak nape paper lantern ni selalu menjadi pilihan untuk ramai orang? Pertama ianya cukup mudah untuk dipasang. Pasang tali then dah boleh gantung, Tak payah letak bulb pun dah cantek (walaupun fungsi sebenarnya lantern mesti ada cahaya kan). Nama pun deco. Letak kat tepi pelamin pun dah boleh 'menaikkan seri pelamin' (tapi pastikan ikat dengan pemberat ya! takut bergolek sakan macam mini pelamin kawan saya kat masjid besi Putrajaya). Kedua, fungsinya boleh dipelbagaikan. Nak tau macam mane? Korang boleh tengok contoh2 yang ade dalam entry ni...mungkin boleh menjana idea korang nanti...








 Paper Lantern yang selalu digunakan untuk deco langit2 canopy.


So, for those yang memang suke giler dgn paper lantern ni boleh la sewa dengan kami. Plus, kami menawarkan harga yang cukup murah dengan warna2 yang pelbagai. Bersaiz 12' kami menawarkan harga sewaan RM2 setiap satu. Call kami ya!!


Simply Paper Lantern by Each Other untuk disewa - Saiz 12'. Harga sewaan RM2 setiap satu.





Pic atas ni adalah mini pelamin our customer, Alia di masjid besi Putrajaya yang menggunakan simply paper lantern kami. Nice!


~ IDEA untuk PAPER LANTERN ~ 


i. Tak perlu regangkan lantern untuk bentuk seperti bola sebaliknya lekapkan pada pelamin atau dinding untuk deco (seperti keadaan lantern dalam plastik).

ii. Tambahkan bunga untuk deco centerpiece..menarik kan...?

iii. Gabungkan paper lantern dengan tissue/paper flower + ribbons...


No comments:

Post a Comment